donderdag 19 juni 2014

Inspiratie blogje

Soms wil je wel eens iets voor een ander doen, maar heb je geen inspiratie. Zelfs ik heb daar last van. Daarom vraag ik vandaag mijn huisgenoten Mildred en Marjolein om een goede tip. Wat is hun eerste ingeving als ik ze vraag wat zij voor iemand anders kunnen betekenen?

Ze komen meteen met het idee dat je een kaartje naar iemand kan sturen. Super goed idee en er is altijd wel een reden om een kaartje te sturen. Daarna komen de ideeën van het geven van cadeau's, zelfgebakken taarten of gewoon op visite gaan.
Maar in hun dagelijkse bezigheden kunnen ze ook heel makkelijk wat dingen doen: een keertje extra koken, geen geld vragen voor het oppassen of trakteren op een ijsje. Of gewoon de rekening van de ander betalen als je samen iets hebt gedronken op een terrasje.



Wat wil ik nu met deze blog laten zien? Dat het super makkelijk is om iets leuks, liefs, kleins voor een ander te doen! En wie wordt er nu niet blij van een spontaan kaartje, een gratis ijsje of een leuk cadeau?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten