vrijdag 20 juni 2014

41e blogje

Vandaag verschijnt mijn eerste blogje die vrij weinig met mijn thema te maken heeft. Waarom? Omdat ik de 40 posts heb gehaald, en dat was het doel; hoera! Mooi verspreid over de periode die ik had, mooi binnen mijn thema -al zeg ik het zelf-, de ene post wat beter dan de andere, maar hee, een post is een post. En ik vond het leuk!



Ik zal jullie een ellenlange terugblik met hoogte- en dieptepunten en euforische en inspiratieloze momenten besparen; die momenten zijn wel terug te vinden in de kwaliteit van mijn posts. Rest mij nog de ontzettend spannende vraag te beantwoorden waar iedereen uiteraard op zit te wachten: Gaat Rebekka door met bloggen? Geen idee. Voor nu las ik even een kleine pauze in. Dus geen paniek als er morgen geen berichtje verschijnt: ik ga de komende dagen ook nog even wat aandacht besteden aan de andere modules die ik de afgelopen periode heb gevolgd. Daarna komt er een nieuwe, ik denk hele leuke maar ook drukke periode aan: ik ben als freelancer aangenomen bij de krant en ga het aankomende half jaar stage lopen.

Genoeg te doen dus. En te schrijven. Of ik dan nog tijd heb voor mijn blog ga ik vanzelf ontdekken. En jullie ook. Soort van verrassing dus, als je het positief wilt bekijken.

Anyway, bedankt voor het lezen en/of volgen! Als mijn beoordeling voldoende is zal ik er sowieso nog even een blogje aan wijden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten