maandag 7 juli 2014

Afronding

Belofte maakt schuld, alleen voelt dit niet echt als schuld.
In mijn vorige post schreef ik dat ik mijn eindbeoordeling van deze blog, en wat daar achter de schermen bij komt kijken, nog even zou plaatsen. Die heb ik vandaag binnen gekregen, het is een fijne 9 geworden. Uiteraard ben ik daar ontzettend blij mee!
Toch heb ik besloten om niet door te gaan met deze blog. Na de vakantie komt er een nieuwe periode aan, ik weet nog niet hoe ik mijn tijd in die maanden ga managen. Ook ben ik op andere manieren bezig met schrijven, waardoor ik niet altijd evenveel inspiratie heb voor een blogpost.

Maar ik laat mijn blog wel bestaan! Het thema boeit me nog steeds enorm, dus mocht ik over een poosje toch tijd en ideeën te veel hebben, dan meld ik me weer.

Daag!

1 opmerking: